Reklama pneumatyczna – zaprezentuj się szerszej publiczności

Jeśli tradycyjne metody promocji biznesu zawiodły i nie działają już na Twoich potencjalnych klientów, warto sięgnąć po nieszablonowe rozwiązania. Jednym z nich jest reklama pneumatyczna. Dzięki swej różnorodności i wielkoformatowym rozmiarom przykuwa uwagę odbiorców, intryguje i informuje o marce. W rezultacie więcej osób mówi o Twoich produktach czy usługach.

Czym tak naprawdę jest reklama pneumatyczna?

Reklama pneumatyczna to dmuchane przedmioty, które stanowią jeden z elementów kampanii promocyjnej. Można ją spotkać podczas różnego rodzaju eventów organizowanych na świeżym powietrzu czy też na terenie przynależnym do firmy. Bardzo rzadko można spotkać dmuchańce podczas imprez organizowanych np. w hali.

Zalety i rodzaje reklamy pneumatycznej

Dmuchana reklama obejmuje szeroką gamę form napełnionych powietrzem. Jedną z głównych zalet wielkoformatowego nośnika reklamowego jest łatwy montaż. Można go nadmuchać, używając pompki, która jest w zestawie. Ponadto zajmuje on mało miejsca, co w dużym stopniu ułatwia transport. Co więcej, dmuchane przedmioty nie sprawiają żadnych problemów w utrzymaniu czystości. Dzięki temu reklama zawsze wygląda nienagannie. Wśród reklamy pneumatycznej wyróżniamy:

  • balony reklamowe – jeden z najbardziej popularnych nośników dmuchanej reklamy;
  • bramy startowe – świetnie sprawdzą się np. podczas zawodów sportowych;
  • ekrany reklamowe – bilboardy napełnione powietrzem, na których widnieje reklama lub elementy identyfikacji wizualnej;
  • namioty reklamowe – są lżejsze od tradycyjnych namiotów, idealnie sprawdzają się podczas wszelkiego rodzaju eventów;
  • słupki reklamowe stałociśnieniowe — można na nich umieścić np. logo i nazwę firmy i wykorzystać jako wolnostojący nośnik reklamy;
  • windymany (skydancerzy) — dmuchane postacie z nadrukiem.

Wywołaj pozytywne emocje pneumatyczną reklamą

Balony przywodzą nam na myśl sielski okres dzieciństwa, wolny od problemów i pełen dobrej zabawy. Dzięki temu reklama umieszczona na dmuchańcu jest pozytywnie odbierana przez większość ludzi. Ponadto znajdują one szerokie zastosowanie. Można je wykorzystać jako ozdobę czy element akcji promocyjnej. Ciekawym rozwiązaniem mogłyby się okazać konkursy z wykorzystaniem balonów prowadzone podczas targów lub imprez w plenerze.

Z kolei windymany mogą nam się kojarzyć ze światem kreskówek. Barwne postacie dynamicznie poruszają się na świeżym powietrzu, zapraszając tanecznym ruchem do zabawy osoby przechodzące obok. W ten sposób wprowadzają nas w błogi nastrój.

Wywołanie pozytywnych emocji u odbiorców to klucz do udanej kampanii promocyjnej. Promowanie przez zabawę to ciekawy sposób budowania świadomości marki w społeczeństwie. Efektowna reklama pneumatyczna przyciąga uwagę, dzięki czemu uczestnicy eventu podziwiają okazałe dmuchańce. W rezultacie w ich podświadomości zostaje zakorzenione logo i nazwa firma. To pierwszy krok, by zaprosić ludzi do wyruszenia w podróż z marką. Wprawieni w dobry nastrój, będą bardziej skłonni do tego, by poznać bliżej ofertę. Odkrywając przed nimi obietnicę marki, łatwiej będzie rozbudzić żądze potencjalnych klientów i uzmysłowić im, że nasza firma posiada to, czego oni właśnie potrzebują. Powodzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *